Lőrinci nyelviskola XVIII. kerület

Aktualitások » Kapcsolat » Panaszkezelés Ügyfélszolgálat

Panaszkezelés Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

A Nyelviskola ügyfélszolgálati rendszert működtet azzal a céllal, hogy az érdeklődők számára tájékoztatást adjon induló tanfolyamokról, a jelentkezés módjáról, feltételeiről, a részvétel díjáról és fizetési feltételeiről, az igénybe vehető kedvezményekről, továbbá egyéb, a Nyelviskola által kínált szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő kérdésekről. Az információs és ügyfélszolgálati feladatokat az oktatásszervező látja el.

Az ügyfélszolgálat tájékoztatást ad személyesen, telefonon, elektronikus levélben és a honlapjáról elérhető tartalmakon keresztül.

  • A Nyelviskola személyes ügyfélszolgálatot működtet a következő címen: Budapest Üllői út 421. a következő nyitva tartással:

hétfő 14.30 - 18.30

kedd 16.30 - 18.30

szerda 16.30 - 18.30

csütörtök 14.30 - 18.30

péntek ZÁRVA

szombat  9.00 - 12.00

vasárnap ZÁRVA 

  • Telefonos elérhetőség nyitva tartási időben: +36 30 346 71 00; +36 1 291-72-43

  • E-mail: info@lorincinyelviskola.hu. Az ügyfélszolgálat e-mail címére érkezett üzeneteket legkésőbb 2 munkanapon belül meg kell válaszolni. A beérkező e-mail-eket az oktatásszervező fogadja és válaszolja meg.

  • Honlap: www.lorincinyelviskola.hu. A honlap tartalmi frissítéséért az oktatásszervező felelős, az informatikai üzemeltetést külsős rendszergazda megbízásos jogviszonyban végzi.
     

Panaszkezelés

 

A Nyelviskola tevékenységével kapcsolatos résztvevői panaszokat az oktatásszervezőnél, valamint a szakmai vezetőnél lehet megtenni. Történhet személyesen az ügyfélszolgálat helyszínén (1181 Budapest Üllői út 421.), telefonon (+36 30 346 71 00) vagy írásban (info@lorincinyelviskola.hu).

A szóban elhangzó és írásban érkező résztvevői kifogásokról panaszkezelési adatlapot kell felvennie a panaszt fogadónak. A Nyelviskola tulajdonosának feladata, hogy a panaszokat a rögzítést követő 3 munkanapon belül kivizsgálja és írásos formában választ adjon a panasztevőnek. Amennyiben a résztvevő panasza megalapozott, úgy a Nyelviskola tulajdonosa intézkedést kezdeményez a további panaszok megelőzése, illetve – amennyiben indokolt – a résztvevő kártalanítása érdekében. A panaszkezelési adatlapon a panaszkezelés módját és tartalmát rögzíteni kell.

A lezárt panaszkezelési adatlapokat az oktatásszervező elkülönítetten tárolja.

 Panaszkezelési adatlap